29 лют. 2012 р.

Альбом 12 місяців

     Привіт!
  Як вам 29 лютого)))) Останній день лютої зими))) Я сподіваюсь на теплу весну і відсутність вірусних хворіб))))
  Ми активно гуляємо, падаємо і травмуємось)))), я вже просто неможу по-іншому реагувати, бо нажаль мій круть-верть і я до падінь звикли, я розумію що це дико звучить, але так є.
  Небуду багатослівна, а покажу коротко альбомчик для дівчинки, якій якраз сьогодні виповнилось 3 місяці. Давно в мене була ідея зробити альбом 12 місяців, і от він))) Розмір 20*20, 7 листів, 12 сторінок. Це мій другий альбом, я робила його трошки довше (3 тижні), хотілось прошити кожен листок, а це як виявилось займає багато часу))))
  Є багато недоліків, в деяких місцях папір здувся, чи то скотч такий, чи то я недогледіла))). Але коли я робила цей альбом в мене були неймовірні відчуття))))
  Папір використовувала: Bazoo, Helz Cuppleditch і Тільда, фігурні листи вирізані вручну. Декор: дівчачі висічки К&Компані, багато гудзиків, стрічки, мереживо,брадси, де-не-де вирубки.

Отже:


Я просто показуватиму фото, не всі розвороти, а ті які мені більше подобаються))))
Деталі обложки
"Пляшечка":)



Перший розворот


Другий розворот


Третій розворот




Четвертий розворот



П"ятий розворот:




Шостий розворот:





Отакий альбом) Якщо є питання чи зауваження, пишіть.

31 коментар:

  1. Соломійка,ти молодець!Скільки тут роботи.Ті фігурні квадратики ти ж вручну вирізала,так?І все прострочене.І так гарно все підібране:по кольорах,по композиції.Суперово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко))) Які саме квадратики? всі фігурні вирізані вручну, крім останнього маленького на задній сторінці, то ти мені вирізала як пам"ятаєш))))

      Видалити
    2. та-та,ти ж написала в пості,що вручну вирізала)))я ТЕ і підкреслюю,що який ти труд проробила,та ще й як аккуратно!
      До речі,мені також більше усіх 6 розворот сподобався)))

      Видалити
  2. МОЛОДЕЦЬ!!!!! що ще сказати.. робота шикарна, праця ТИТАНІЧНА! я все ніяк себе не заставлю для своїх малих зробити альбоми:) подобаються всі без виключення розвороти! а пляшечка така мила!

    ВідповістиВидалити
  3. Солічка, прости шикарний альбомчик)))) Красота) Мені набільше сподобався шостий розворот))) Класний! Пляшечку, я б взагалі не помітила, якби ти не написала))))
    Молодчинка, що тут скажеш!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, мені теж найбільше подобається 6 розворот. Коли робиш альобом, то настпуні сторінки вже впевненіше виходять))))

      Видалити
  4. Cтильний і лаконічний!..)) а роботи кропіткої скільки...хочеться все краще роздивитись, як на 2-3 фото)) Супер-альбомчик!)))

    ВідповістиВидалити
  5. Погоджуюсь, що альбомчик лаконічний і стильний! Так гарно все прошила, акуратненько...мені терпіння не стане на таке) Ну і детальки вже 20 хвилин розглядаю. Красота....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую. Я теж альбоми інших люблю розглядати))) то і по 2 дні)

      Видалити
  6. симпатяшний альбомчик ))) і трудоємкий )))

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарний альбом,багато вкладено праці:)))!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Альбом фантастичний!!! Стільки різних чудових детальок - супер!!! Дуже гарна ідея про 12 місяців!

    ВідповістиВидалити
  9. класний альбомчик, дуже сподобався!
    робота дійсно величезна, все прострочити.... супер!

    ВідповістиВидалити
  10. Суперовий альбомчик!!! Така красота. Ти молодчинка, дуже мені сподобалось як оформлені сторіночки.

    ВідповістиВидалити
  11. Сольчик я просто в захваті!!!! то треба було пропадати стільки часу )))) альбом просто крутезний!!!ти МЕГА молодчинка!!!! ніжно, приємно , душевно!!
    КРАСОТА!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. оксанчик, дякую))) Та я не пропадаю, альбом стоїть готовий вже тиждень, от сфоткати ніяк недоходили руки))) Дуже дякую))

      Видалити
  12. Чудовий альбом, цікаві детальки! І як я розумію твої відчуття, бо саме зараз закінчую альбом про 12 місяців і з К@К висічками, але для хлопчика:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, дякую) Ті висічки щось неймовірне. Дитячі альбоми класно робити)))

      Видалити
  13. дуже гарний альбомчик!!!
    яскравий і наповнений різними цікавими детальками!!!
    чудовий подарунок для маленької принцески!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Русланка, дякую) Надіюсь потім тій дівчинці буде приємно дивитись на ці моменти)))

      Видалити
  14. Яка краса!!!!! Це просто класс! Клас!

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже милий дівчачий альбомчик! Бережіть себе, бо вже весна прийшла! :)

    ВідповістиВидалити
  16. Клас!!! Стільки тут роботи! Все як мені подобається, нічого зайвого. Молодчина!!!!

    ВідповістиВидалити