13 лют. 2011 р.

Весняна листівка+МК

Я сьогодні впереше зазнимкувала процес створення листвіки, трохи важко це робити, дівчата, які це постійно роблять, низкимй вам уклін і дякую:)
Листівку я робила по скетчу від Sasya - SS#49

МК:
Для виготовлення листвки нам потрібно: папір А4 для основи, скраппапір для фону (можна  роздрукувати), ножниці, клей, двосторонній скотч, чорнило для тонування (ну і для штампування, за наявності штампів), штампи, дироколи метелик і квіточка, стрази
1. Спочатку потрібно визначитись, якого розміру ви хочете листівку, я за основу завжди беру лист формату А4, щільністю 180г, сьогодні мені хочеться зробити листівку розміром 15*18 см, отже я непотрібне вирізаю, оскільки в такому вигляді висота листівки має 21 см, значить лишніх 3 см я вирізаю:
той відрізок паперу я ніколи невикидаю, він обов"язково пригодиться, як і в цій так і в інших роботах;
2. Далі я згинаю нашу листвіку, спочатку рівняємо краї:
3. Вибираємо фон, я хочу зробити листвіку ніжною і весняною і обираю такий ніжний рожевий фон, як основа листівки. Я взяла скраппапір 30*30 (можна фон роздрукувати), якщо розмір листівки 15*18, то нам треба ще менший формат, наприклад з кожного краю відсутпити по 3-5 мм і відрізати потрібний нам розмір:
4. Далі тонування: я тоную за допомогою спеціального чорнила Distress Ink і спонжика для макіяжу, легенько торкаюсь спонжиком краю фону, тут дівчата писали, що можна тонувати і тінями чи стружкою з олівців, якщо немає чорнила:
ось, що в мене вийшло:
5. Клеїмо фон на основу листівки за допомогою двостороннього скотчу, я на всю пложу не клею, лмше по краях, інколи попрпавляю дуде малою кількістю клею:
наша робоча поверхня для декору готова:
6. Декор: я мала вже готову фігурну рамку, (можна вирізати звичайний квадрат і пообрізати чи заокруглити кути за допомогою фігурних ножниць), також мала клаптик паперу з нотами, на такому фоні я хочу вирізти метелика за допомогою фігурного дироколу:
7.Знову тонування, я знову тоную як рамку, так і метелика:
8.Клеїмо рамку на двосторонній об"ємний скотч, щоб виділити рамку, і на неї метелика за допомогою клею ПВА, крила метелика злегка піднімаємо))):
9.Продовжуємо декор: за допомгою страз (я купила за 6 грн в канцтоварах) декоруємо метелика по середині, відрізаємо потрібну нам смужку:
10. за допомого дирокола квіточки, вирізаємо 3 квіточки, з того залишку паперу, про який я говорила)))
11. Я вже мала готові надироколені листочки (в мене такого дирокола немає), квіточки, половинки перлинок, ось так я прикрасила рамочку з метеликом:
12. Ну і на завершення, за допомгою штампу "вітаю" я закінчую оформлення рамки, а ткаож на завершення штамую пташку на рамку
Це мій перший МК, якщо стане в нагоді, то буду безмежно рада, хоча це дуже примітивний МК:) Якщо чесно, я робила і навіть недумала, що ж буду робити далі, який декор використати, якось все само йшло)))

8 коментарів:

  1. Кльовий МК!Мені дуже сподобався твій штам-пташка!
    ДЯкую!...і молодець

    ВідповістиВидалити
  2. Соломійка , молодчинка!!!!! дуже класно вийшло і гарне МК зробила!!!
    Наступну зустріч будеш показувати ;)

    ВідповістиВидалити
  3. і ще...а я не додумалась що ложкою можна так зігнути :) дякі за ідею ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Наталь,дякую, та нема за шо, приємно чути, що подобається))) А штамп, то славетний Тім Хольтц)))))
    Оксанко, дякую!!! Постараюсь, вже чекаю наступної зустрічі. А ложку, то я не придумала,то на форумі в темі прочитала, але я згинаю отак)))

    ВідповістиВидалити
  5. Соломіє, дякую за МК ! Про ложку теж не знала, спробую !

    ВідповістиВидалити
  6. Ложка... це класно :))) Вперше таке бачу. МК хороше, дякую !

    ВідповістиВидалити
  7. такая простая, но милая)
    спасибо за участие в SS#49!

    ВідповістиВидалити