31 серп. 2011 р.

Ігольниця

Вітання усім!
А за вікном вже майже осінь, щоправда мені осінню "пахне" вже цілий серпень. Ще один день і як то кажуть "по літу":) І знову осінні вечори і дощливі дні ми провидомо вдома, але тішить, що тут ...."блогосфера" обіцяє бути цікавою і з багатьма новинками.
Але зараз про нове завдання, яке сьогодні стартувало в АртКлубі  а саме це Завдання №9 Палітра "Червоне і чорне", для цього завдання я зробила ігольницю (незнаю як буде по-укр.), зроблена з бабіни від скотчу, обклеїна відповідним папером, декорована метеликами, декоративною прищепкою, квіткою і декоративним шнуром. Зверху атласна тканина.


Усім гарного дня!!!

8 коментарів:

  1. ух ты какая классная идея!!!! и исполнение просто супер! надо и себе такую сделать:)

    ВідповістиВидалити
  2. красота! твоя робота як завжди найгарніша!)))

    ВідповістиВидалити
  3. оу!! яка вона стильна! дуже подобається)

    ВідповістиВидалити
  4. дуже гарно і стильно!! а ше я так люблю горохи..... :)

    ВідповістиВидалити
  5. така стильна штучка! аж шкода штрикати голками)

    ВідповістиВидалити
  6. Солічка, просто чудово!!!!! ті горохи це просто щось ))) погоджуюсь з Шунею, що таку красу справді шкода штрикати голками )))

    п.с. а по -укр. буде голківниця )) я тільки що в бабулі питала, вона в мене вчитель укр. мови )))

    ВідповістиВидалити