2 квіт. 2012 р.

І ще весна

 Привіт!
Рідко я тут з"являюсь тепер, в силу певних обставин((( Але сподіваюсь скоро все налагодиться, я ж оптиміст))
Ну як Вам 1 квітня, посміялась з нас весна))))))) чи то зима я незнаю))))) Я так багато хочу зробити і головне втигнути до Великодніх свят, і нічого невстигаю, в мене у квітні завжди накладки, наші ДН, Великдень і тепер ймовірно РОБОТА. І це слово мене тепер лякає))))
Менше з тим, про це потім))))
Перш за все хочу показати свій МК листівки для блогу Штампи з любов*ю))))

Ну  і в АртКлубі Шпаківня сьогодні стартувало чергове завдання, а саме "Весняний вальс", потрібно зробити роботу надихнувшись фото + обов"язковий елемент НОТИ, завдання дійсне до 30 квітня. І моя робота. Давно я хотіла зробили листівку з гілочкою. На гілочці надироколені квіти а в середині флаверсофт)):





Матеріали: папір ММЕ, гілочка, квіти дирокол-лотос, флаверсофт, репсова стрічка, штамп ноти від TGC, шеббі стрічки, гудзики, метедик Марти Стюарт.

З листівкою візьму участь у завданні Розовое вдохновение від блогу  Shabby chic


Бажаю усім продуктивного понеділка, і вдалого головне!))))

22 коментарі:

  1. Соломія, листівка просто дуже сподобалась! Справжня Весна!)))))) Ніжна, гармонійна....

    Мої побажання, щоб все складалось ЯКНАЙКРАЩЕ для тебе! ))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Вишукана робота) Така ніжна)

    ВідповістиВидалити
  3. легка-легка, як подих вітру! дуже сподобалась!

    я про роботу теж із жахом думаю...

    ВідповістиВидалити
  4. я ще в блозі милувалась твоєю листівкою )))) скучила за твоїми роботами!!!
    а тут така ніжна весняночка )))
    бажаю щоб все в тебе вирішилось якнайкраще ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже ніжна листівка, мені подобається) Давай вирішуй все пошвидше))) І повертайся!

    ВідповістиВидалити
  6. Листівочка неймовірна!!!Ггілочка з квіточками так гарно вписалась!!!!!!!!!!Просто супер!

    ВідповістиВидалити
  7. Привіт, тобі від мене нагорода
    :)
    http://milahandiwork.blogspot.com/2012/04/blog-post_04.html#more

    ВідповістиВидалити
  8. Соломія, листівка просто неймовірна! Стільки ніжності, легкості! Супер!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Какая красивая открыточка!!! Так все подобрано. ЗдОрово!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Такая чУдная открытка! Сакура!..

    ВідповістиВидалити
  11. Соломійко, листівочка така ніжна...хочеться тепла....))

    ВідповістиВидалити