8 квіт. 2015 р.

Пасхальна листівка:)

Привітики усім!

Цей тиждень усі метушаться і готуються до Великодня. 
І я не виключення, тільки якось із запізненням все роблю). Невдало та невчасно ми з мамою прихворіли, а перед тим синочок і якось час летів, а робота не просувалась. 

Кожного року на Великдень обіцяю сама собі наробити листівок пасхальних, писанок, кошик задекорувати, а в мене часу геть нема) 
Зате починаю потрошки вишивати)

Цього року я взагалі мала "наполеонівські плани", і нічого невтілено. І дерев"яні заготовки яєць стоять, і баська штучна є, і кролики-прищепки)) Мабуть буде чекати наступного року.
 А ви встигаєтне все задумане?
 Причому така проблема тільки на Великдень, до Різдва теж "суматоха", але якось більше встигається)

Все показую свою першу пасхально-весняну листівку і біжу))



Усім гарної середи!:)

2 коментарі:

  1. Листівочка вийшла чудова! Така свіжа, весняна. А щодо планів, то вони мабуть у всіх "наполеонівські". Видно ще не прийшов час вашим ідеям втілитись. Але він неодмінно прийде. В мене теж бажань багато, але втілень мало. Для чогось бракує вміння, для чогось матеріалів... Гарних Вам свят і міцного здоров"я.

    ВідповістиВидалити
  2. Яка весняна ніжність!!!
    мабуть, ми всі собі забагато плануємо)))
    веселих свят!

    ВідповістиВидалити