31 груд. 2011 р.

З Новим Роком!

З наступаючим Новим Роком!
Всіх вітаю від щирого серця. Бажаю щастя, злагоди, тепла, посмішок, справжніх друзів, натхнення і як то кажуть фінансів:) 

Це мій останній запис у цьому році, звичайно кожен робить підсумки..... я лише скажу, що цей рік був трішки важкий для мене...для нас, але я мабуть так кожного року думаю, і всі перешкоди, які ми долаємо у житті робить нас сильнішими)))
Небуду багато писати, адже зараз всі метушаться в підготовці до свята, ех люблю я цю метушню, ще б сніжок впав і було б фантастично)))))
І ще хочу на останок показати сво. останню роботу в цьому році, нехочу ї залишати на другий рік)))):

По скетчу  - ss95

Отже вітаю усіх! Усіх обнімаю і цілую!

З НОВИМ РОКОМ!



11 коментарів:

  1. Соломія, і тебе з Наступаючим Новим роком!!!
    Щастя, здоровячка, благополуччя на весь рік! Щивіть в мирі і злагоді! І нехай Новий рік буде кращим ніж торік!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ооо какая шикарная открыточка! Сердце просто супер!!! :)
    С наступающим Новым Годом! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Чудесна листівка! Серце просто фантастичне! І тобі приємного, теплого і затишного Нового Року!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна листівочка!Ну дуже мені сподобалася.Може найбільше з усіх))))
    Бажаю творчих досягнень у новому році!Підкорення нових вершин!!!
    І всього найкращого тобі та твоїм хлопцям!
    Ти дуже хороша і позитивна людина!Завжди такою і будь!!
    Цілую міцно,обіймаю сильно!!!З новим роком!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже дякую вам за теплы слова)))
    Нуся дякую)))
    Оля, Марина, Надя!
    З настпуаючим!

    ВідповістиВидалити
  6. З Новим роком!!! Ура!!!! Листівка шалено подобається :)))

    ВідповістиВидалити
  7. Солічка, фантастична листівка )) Тільдо-папір, тільдо-сердечко і ніжність ))) Розумничка!!!!
    І я вітаю вас з Новим роком!!! нехай він буде набагато кращим ніж попередній;) Чудовим, щасливим і повним неймовірних позитивних емоцій ))

    ВідповістиВидалити
  8. какое сердеееечко!!!нсупер супер))
    Спасибо за участие в задании блога СКЕТЧИ!

    ВідповістиВидалити
  9. Надзвичайно гарна листівка! Ніжна-ніжна!!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже дякую за приємні і теплі слова!))))

    ВідповістиВидалити
  11. Шикарная открыточка! Сердце просто вау

    ВідповістиВидалити