2 січ. 2012 р.

Набір в ДК. Перша листівка...

Усім привіт!
Ще раз вітаю з Новим роком, напевне багато хто ще святкує))) а у нас вже звичний графік:)
Небуду багато писати)))
Хочу в новому році спробувати набір в ДК до чудового блогу Штампи з любов'ю

 І моя листівка: відштамповка акриловою фарбою - метелик і прапорці, та підвіска ножниці. Папір - Тільда і крафт:)
Дописую про підвіску: я знаю, що ви подумаєте, "нашо вона там ті ножниці вчіпила...", бо вони там невписується, але мені так захотілось, вони найбільше сбди підійшли з тих підвісок що я маю)))) ну подобається мені)))))

Гарного вам понеділка! Па-па

10 коментарів:

  1. МЕні подобається)))) Гарно) Успіху у наборі ДК))))

    ВідповістиВидалити
  2. і мені ті ножиці подобаються! абсолютно вони там не зайві))
    успіху в наборі!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую дівчатка))))
    Ще побачила, шо там криво)))))) кружечок той)))

    ВідповістиВидалити
  4. Ножниці зовсім ненавязливо вписуються!!
    Гарна листівка! Успіху тобі в наборі ДК!

    ВідповістиВидалити
  5. З новим роком, Солічка! (хоч і з запізненням)) Здоров"я та щастя усій твоїй родині! Нехай цей рік пройде у любові та злагоді!

    кльова листівка! ті прапорці такі прикольні! *хотіла теж спробуватись в наборі, та ви такі красОти натворили, що закомплексувала і відклала цю ідею до наступного разу (може))

    ВідповістиВидалити
  6. Солічка і тебе ще раз зі святом ;)
    я навіть і не звернула увагу що там ножниці )) подивилась і мені сподобалось..ніби так і має бути ) потім читаю..повертаюсь до фото і мені всерівно подобається ))
    люблю твої роботи ;)
    бажаю тобі удачі!!! Ти заслуговуєш бути в ДК ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Ой дівчатка застидавли)))) дуже вам дякую за такі приємні слова)))
    Людочка, ти обов"язково пробуй і некомплексуй, твої роботи прекрасні!
    Оксанко, дякую)))дуже приємно))))

    ВідповістиВидалити
  8. Чудова листівка! І ножниці класно дивляться! І штампик з флажками класнющий!

    ВідповістиВидалити
  9. листівка супер, метелик дуже сподобався!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже класне використання фарби! Просто зачарувала!

    ВідповістиВидалити